قیمت، خرید و مشخصات فنی هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G یک انتخاب ایده آل برای گوش دادن به موسیقی به شمار می آید. این هدست با ویژگی هایی مانند طراحی خاص، قابلیت تا شوندگی و وزن سبک به خوبی به محبوبیت نزد کاربران خود رسیده است. هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G در این مقاله از دیدگاه سایت های ایده برتر و دیجی کالا بررسی خواهیم کرد، اگر قصد خرید هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G دارید حتما تا انتهای این راهنمای خرید با ما همراه باشید.

 دیجی کالا:

یکی از هدست‌های 2016 «سنهایزر» (Sennheiser) مدل «HD 2.30 g» است. این مدل به‌ همراه دو عدد کابل AUX با طراحی متفاوت ارائه می‌شود تا کاربران بنا به حالت قرار گرفتنش نسبت به پخش‌کننده یا موبایل، یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. میکروفون، روی هر دو کابل قرار دارد و دارای سه عدد دکمه برای کم‌وزیاد و قطع‌ووصل کردن مکالمه است. طول هر دو کابل 1.4 متر است و کاربران مشکلی بابت استفاده از آن نخواهند داشت. صدای پخش‌شده از این هدست بسیار واضح و پرقدرت است و می‌تواند رضایت تمامی کاربرانش را جلب کند. این محصول هم مانند تمامی کالاهای این برند، از کیفیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است و تا سال‌های طولانی کارایی خوبی را ارائه می‌کند. با تهیه‌ی آن تا مدتی طولانی صاحب یک هدست بسیار خوش‌ساخت خواهید شد. امپدانس آن 22 اهم است و بهترین کارایی را با دستگاه‌هایی با همین امپدانس ارائه می‌کند. با توجه به میزان امپدانس و طراحی‌اش، می‌توان این هدست را با انواع تبلت و موبایل‌های اندروید استفاده کرد. کاربر با قراردادن آن روی گوش‌ها حس خوبی را تجربه می‌‌کند و کاپ‌های آن هیچ فشاری به سر وارد نمی‎کنند. گفتنی است، این محصول در دو رنگ مشکی و سفید تولید می‌شود.

ایده برتر پارسیان:

  • سبک، شیک، خوش ساخت

اگر به گوش دادن به موسیقی در ساعات متوالی و طولانی عادت دارید، هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G برای شما طراحی شده است! این هدست دارای وزن 262 گرم بوده و در ساخت آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده است. به همین دلیل استفاده های طولانی مدت از آن سبب ایجاد خستگی و ناراحتی برای شما نخواهد شد. کاپ های هدست با سیم سنهایزر مدل Sennheiser HD 2.30 G با روکشی از جنس چرم پوشیده شده و در هنگام قرارگیری بر روی گوش، حس خوشایندی را به شما القا می کنند!

نکته قابل ذکر دیگر در این مورد، طراحی ظاهری هدست روی گوش سنهایزر HD 2.30 G است. کاپ های این هدست استریو در قسمت داخلی هدبند قرار گرفته اند که باعث محکم تر قرار گرفتن هدست بر روی سر و گوش های شما می شود. ضمن اینکه بدنه این هدست قابلیت تاشوندگی نیز دارد و به آسانی می توان آن را با خود به مکان ها و موقعیت های مختلف حمل کرد.

  • یک هدفون با سیم با کیفیت!

هدفون باسیم Sennheiser HD 2.30 G از نوع با سیم است و به یک کابل دارای رابط 3.5 میلی متری مجهز می باشد. از طریق این کابل می توانید هدست را به آسانی به انواع گوشی های موبایل و تبلت های اندرویدی، موزیک پلیر، کامپیوتر، لپ تاپ و تمامی دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کنید. کابل به کار رفته در هدست سنهایزر HD 2.30 G دارای کیفیت قابل توجهی است و در برابر آسیب هایی مانند کشیدگی، پارگی، قطعی، گره خوردگی و در هم پیچیدن مقاوم می باشد

  • پخش موسیقی با کیفیتی بسیار مناسب

هدفون یا هدست با سیم سنهایزر Sennheiser HD 2.30 G تمام انتظارات علاقه مندان به موسیقی را به خوبی برآورده می کند! این هدست استریو با سیم دارای پاسخ فرکانسی 18 تا 22 هزار هرتز و امپدانس 22 اهم است و صدایی شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی در محیط های شلوغ و دارای همهمه مانند خیابان و مترو نیز می توانید از آن برای گوش دادن به موسیقی استفاده کنید. همچنین صدای ارائه شده توسط این هدست دارای بیس بسیار مناسبی است. در مجموع با توجه به قیمت هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G می توان کیفیت آن در پخش موسیقی را کاملاً ایده آل و مطلوب دانست. ضمن اینکه بر روی کابل این هدست دکمه های کنترلی برای تنظیم میزان صدا تعبیه شده که استفاده از هدست را برای شما بسیار آسان می کنند.

چنانچه قصد خرید هدفون یا هدست را دارید و با خواندن مطالب بالا همچنان در انتخاب در رابطه با هدست استریو سنهایزر HD 2.30 G دچار شک و تردید هستید، می‌توانید با با واحد فروش سایت ایده برتر تماس گرفته و از مشاوره کارشناسان مجرب این سایت بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 29 ارديبهشت 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی